Part like a rockstar

"Fan Jenny, du ÄR ju helt galen!"

Tack, tack, jag vet! Tihi fast jag kan nog vara ganska rar också när det vill sig. Efter en vecka med sammanlagt elva timmars övertid och på tok för lite sömn fick vi, ett bra gäng, ihop en grymt rolig kväll igår. Riktigt lyckad! Och kände mig snäll som såg till att en kompis som överskattade sina alkogränser milt talat, kom på bussen hem vid elva. Jag kunde faktiskt inte veta att det var en elak busschafför som skulle slänga av honom några hållplatser senare. Illa, får de göra så? Slänga av ensamma onyktra ungdomar? Det trodde inte han så han ringde och anmälde chaffisen fick jag höra, haha! Ja, det går att skratta åt eftersom det hela slutade lyckligt. Nu har jag inte skrivit mycket här på ett par dagar igen så bjuder på en bildbomd, skål!




















Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att man inte ser helt cp ut på bilderna! Oh wait... det gör jag ju? ;O

Men asbra kväll i alla fall, cp eller inte! PUX (med den flörtiga betydelsen)

2010-11-21 @ 00:45:41
Postat av: - Alexandra!

11 timmar övertid? Det var inte dåligt. :O



Hm, jag har hört folk bli avslängda om dem stör chauffören och passagerarna till någon gräns, typ.



sv: Tack så mycket! :D

2010-11-21 @ 12:10:16
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Natha

Jag älskar dig systeryster <33 Sjukt rolig kväll jag vill göra om det miljoner gånger om med dig <3

2010-11-21 @ 22:37:26
URL: http://nathily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0