God jul gott folk!

Eller ja, god fortsättning ska jag väl säga :) Sitter här nu och funderar över detta nyår, hoppas det blir bra. Tanken slog mig nyss att det är ganska många som anser julen överskattad men jag måste säga att nyår är sjutton värre. Ett bra nyår är svårt att lyckas med! Och det är nästan mer stress över nyår än jul... till exempel med nyårslöften (haha nej egentligen inte men tänkte på det nu bara) Iallafall, förra årets "löfte" är det enda jag "lovat" mig sj'lv på nyår som jag lyckats med.
Jag slutade bita på naglarna! Haha hejja mig. Här sitter jag nu med mina fina naglar. Ska jag slå på något större till nästa år mån tro?

Och så vill jag så gärna ut och resa igen... jag är så trött haha hatar vardagen. Fick förresten bland annat en resväska i julklapp! Kommer att användas väl detta kommande år om jag får bestämma. Roligast vore att spontant dra ensam utan att säga till någon att jag drar, iallafall en helg eller sådär. Coolt... nej nu ska jag fortsätta smida resplaner och dansa på Cabaret med Liza Minelli :))))


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

GRYMT jobbat! Inte många som lyckas sluta med något sånt som att bita på naglarna.

2011-01-03 @ 19:29:15
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0