London, part 1

Well, so i think it's time for me to show pictures from my awesome trip to London?
Haha, ja det är dags tycker jag. Jag åkte alltså till London förra Onsdagen med mina vänner Karin, Frida och Sofia. Även en kille som heter Emil som jag egentligen inte kände alls från början, men måste säga att vi alla blev riktigt bra vänner där. Iallafall, vi landade och mötte upp en gemensam vän/bekant, Adam, på flygplatsen. Sedan bussade in  till centrala London och började leta efter hotellet som visade sig ligga 10-15 minuters gångavstånd från Marble Arch (oxford street) och det var grymt läge. Vi kunde gå till i princip allt! Hotellet var egentligen bara ett vandrarhem, men vi hade eget badrum och frukost ingick. Kunde inte haft de bättre haha!

Vi tog sen en tur till närmsta Subway och njöt av goda mackor, innan vi spontant tog en liten shoppingtur. Sen tänkte vi att va sjutton, vi vill se nya Harry Potter filmen. Sagt och gjort, första kvällen blev det bio. Den senaste är helt klart bäst hittils enligt mina kriterier och krav på att följa böckerna!

Jag har en hel del bilder men tänker inte lägga upp alla här, eller på facebook! Haha är på tok för lat för det. Men lite kan jag bjuda på, här är lite flum från första kvällen när vi provar spontant skojj-shoppping på primark..
 


 


Haha nästa innlägg blir roligare, där tänker jag visa dag 2, som till en början spenderades på Madame Tassaude's och avslutades med ett maratonlopp i högklackat utför Oxford street...


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, hotellfrukost!



Jättemånga jag hört ifrån tycker den senaste Potter-filmen är trög och ganska tråkig, många av dem har läst böckerna också. Verkligen olika det där!



sv: Oh ja, kram ska se till att fixa! :D

2010-12-01 @ 19:27:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0