Fredag

Häromdagen skrev jag om mamma, idag tänkte jag hylla pappa! Begriper inte hur, men på något vis har han missat att se Harry Potter filmerna. Ohshit! "Haha, inga problem det fixar Jenny" sa jag.
Sagt och gjort, igår skulle vi se dem alla tänkte vi och laddade upp med chips och nötter. Såg andra filmen, började på tredje och sen... slocknade jag! Astrött! Haha, tre dagars övertid på en vecka, det var tur att jag inte försökte mig på en utgångskväll kan vi säga. Men det var roligt och uppskattar såna hemmakvällar. Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Haha, alla på en och samma dag? Jösses, det blir många timmars TV-tittande. ;D

2010-11-15 @ 12:17:21
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0