Highway man

Kära vän, i framtiden skulle jag uppskatta om du lät bli att i smyg nästan ta på min tutte framför kameramannen som fotar vimmelbilder. Okej? :):):)

Haha ae de är lugnt. 
Ville egentligen idag bara säga att jag har kommit fram till att det tar ungefär en hel dag för mig att vakna, även då jag utan större svårigheter går upp ur sängen i tid på morgonen så är jag ändå inte i topp förrän framåt fem. Ja, jag tänker fortsätta hävda att jag faktiskt är ganska rolig och trevlig! Eller, att jag själv är så där superlättroad och att allting faktiskt är hejdlöst roligt. Det har deffinitivt inget med övertrötthet att göra. Basta!
Pux!


Just ja, det var som sagt en väldigt spontan oplanerad utgång. Både första och sista gången jag hade stickad tröja på mig, även då den är sådär tunn var det väldigt varmt. Tihi och så fick jag visst väldigt stort huvud :D


Kommentarer
Postat av: Karin

Vill alltid ta på dina boobs!

2010-11-19 @ 02:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0