It's fine, salvation was just a passing thought

"Att det skulle vara han som var den bra av er"
Det är en mening jag ofta tänker, och nog ingen som skulle trott.


När jag var mindre och läste mycket böcker, så började jag alltid med att läsa sista sidan.
Jag har ofta funderat på varför, kanske är det så att jag hatar slut. Men om jag redan innan vet sista sidan, så blir det inte ett slut på samma sätt.
Men om det vore så, skulle jag då egentligen inte börja med att se den sista scenen i en film innan jag ser början?

Say its possible - Terra Naomi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä :) jag kommer ha kvar alla bilder ju =)

2011-01-01 @ 16:53:50
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0