Laserdome!

Igårkväll spelade jag laserdome med ett gäng där jag kände knappt hälften, men riktigt kul var det! Och om jag har träningsverk i benen idag, ohja. Fast det gör inget, känner mig duktig när jag har träningsvärk haha. Iallafall som sagt, fett kul, tack alla!

Idag har jag varit och firat en kusin till mig, han är liten, tror han fyllde fem. Han kom nog nyligen på att han har en snopp för han frågade alla ifall de hade det haha söt.
 "Jeeeeenny?"
"aa?"
 "hihihi har du en snopp?"
Hahahaha jag dog, nej lilla vän, det är bara pojkar som har! Han ville inte tro på det men det lär han nog upptäcka så småningom... haha.

Oh im so fkking bored today. Men ska nog ut ikväll. Om jag får tag i en trevlig nattaxi?

Puss!




Kommentarer
Postat av: idah

ja det kanske stämmer. jag vet faktiskt inte. isf skulle du vara roligt att få veta vad anledningen till att saker händer är förnågot..

2010-11-06 @ 19:23:05
URL: http://aydah.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

ÄLSKAR Laserdome, så jäkla kul! :D



HAHA! Barn är så roliga ibland.



sv: Åh jo, den låten har jag hört. Jag totalt älskar den låten, Amy sjunger den så fint och passar så bra in i den. :)



Precis och jag tycker man gör rätt i att hälsa på de gamla för man vet aldrig när det är för sent, det kan komma lika snabbt som blixten.

Åh, så fint att dem fortfarande bor ihop!

2010-11-06 @ 20:08:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0