Mammi

Nu ville jag bara säga att jag älskar min mamma.
Hon är bara underbar! Tanken slog mig idag när hon tittade på mig och såg att det var något, sedan såg jag att hon tänkte säga något, fråga vad tror jag. Sen stängde hon munnen och ögonen lyste och i leendet som växte fram såg jag att hon förstod precis vad det var och inte ens behövde höra svaret för att vara säker.

Nej, jag är inte fullt så uppenbar att vem som helst ser vad det är med mig, haha det har jag fått bevisat många gånger. Rätt kul faktiskt, att fråga hur folk ser på en.




Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Min mamma är precis lika, ser rakt i genom mig, oavsett liksom.

2010-11-10 @ 15:14:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0