Monday!

Fullt ös medvetslös! Nej skojja, men igår hade jag fullt upp, när jag vaknade till var de bara att fräshca upp sig och göra sig ordning för att åka och hälsa på farmor och farfar där även kusinerna med föräldrar befann sig. Mycket trevligt, och fy sjutton, min lilla kusse Fredrik, vad han växer! 13 år och börjar bli lång... och äter som en häst! Hej åldersnojja, jag var ju 13 nyss? Hallå? Usch vad tiden går.

Iallafall (mitt mest använda ord tror jag haha) idag, imorgon och på onsdag kommer jag jobba ända till kl. sju på kvällarna, mycket att göra så här nu när det närmar sig juletider. Det gillas av min stackars plånbok som tjockar upp sig rejält nu inför mina två planerade resor. London och New York, om jag kommer vara fattig och leva på skorpor och vatten i vinter? Aa...hehe. Har iallafall anstälning till nyår, det känns bra.

Peace!



P.s jag diggar mitt nya handsmycket-sak. Den är cool!


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Haha nej man är inte tonåring länge, inte.. Om ungefär två månader är jag 20 och aldrig mer ett barn på pappret men tusan är jag det i huvudet! ;D



sv: Jag håller med dig - Jack-masken var lite knasig. :P

2010-11-08 @ 22:36:28
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0