Rumors of my demise has been greatly exaggerated

"Vad skönt det ska bli att bara slappa en hel helg!" Var min tanke när jag slutade jobbet i fredags. Fredagkvällen gick bra, men sen blev det lördag och mamma drog upp mig tidigt och tvingade mig följa med till stan (hehe som att det är svårt att få mig hänga med på lite shopping..). Mor och far håller på att renovera ena badrummet här hemma så hon behövde handla lite till det. Det blir riktigt snyggt! Är imponerad faktiskt, hihi.
Iallafall, påväg hem snackade jag lite med Karin och mitt halvtaskiga humör efter för lite sömn började släppa, sedan hemma hälde jag i mig lite underbart kaffe och TAA-DAAA partyhumöret kom och hälsade på. Ojoj och jag som skulle till Elias och Erika för lite filmkväll... åkte buss med Karin till stan som fortsatte försöka tagga mig till utgång... Men hamnade hemma hos E&E som planerat. Vi såg Boondock saints, ja det måste verkligen vara en av de bästa filmer som någonsin gjorts. Grym och de hade inte sätt den innan. Efteråt så kände vi att ae vasjutton, vi går till Hugo iallafall. Så, kvällen slutade som alla andra helgkvällar, på Hugo nattklubb med lite dans och träffa folk. Helt nyktert dock och var riktigt kul kväll på de stora hela.

Pux! (Det nya man säger istället för puss, Pux är lite mer vänskaplig variant)

 
P.s
VD:n på mitt jobb tyckte jag var jättefin i håret när jag hade en inbakat fläta lite snett häromdagen! Haha Tackar.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa det är nog den delen som jag gillar mest ;D Gör de mer personligt :P

2010-11-14 @ 13:11:48
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0