I've got special powers, I can stay up for seven whole hours!

Finns det någon kväll på hela året man borde ta mycket bilder så är väl det halloween. Kanske var det just därför jag självklart bara har typ fyra tråkiga bilder från igår? Haha, iallafall, jag var Chessur! CHeshire cat från Alice in wonderland! Jag sydde dräkten själv med hjälp av mamma och mormor, vi satt och slet i nästan sex timmar och sen utöver det köpte jag en ansiktsmask jag målade och gjorde även ett stort leende.
Frida var Alice, Karin var den röda drottningen och Sofia var den vita! Vi skulle även haft en galen hattmakare men en viss Dany dissade och blev något annat tyvärr.
Iallafall, hade en riktigt kul kväll igår, tack alla! <3


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jäklar vilken bra outfit! Grymt jobbat alltså. :D



sv: Nej då, nu är tatueringen uppe! ;)

2010-11-01 @ 14:24:44
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0