New haircut

Söndagar är mina bästa bloggdagar haha.
Så vad händer i mitt liv nu?
Tattueringen läker fint, jobbet går bra, allt är allmänt okej.
Men så kände jag ett sådant där tryckande akut behov av förändringar, var så där galet uttråkad och trött på allt ni vet? Någoot var tvunget att ske innan jag började klättra på väggar, så därför när jag klippte mig i fredags blev det en rejäl förändring haha. Tycker jag iallafall. Ska försöka få till en bra bild imorgon tänkte jag, just nu är jag alldeles för sliten för att fastna vettigt på bild. Grymt nöjd, och med en skönt befriande känsla och härlig adrenalinkick gick jag iallafall ut ur frisörsalongen.

Iallafall, i fredags brummade jag ut i skogen till Natha och firade henne typ en ochen halv månad försent haha men äsch. Det var kul att ses igen!
Och igår var de utgång som gällde efter ett par veckors rehab(heheheh) och jag åkte till Sara för att förfesta. Mycket kul att ses igen och det blev en kul kväll även om hennes drinkar kanske inte är de bästa att spela ölspel på.... ;)

Halvdana bilder på mitt nya hår får duga tills jag orkat fixa till mig lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0